Mød vores medarbejdere

PATRIZIA etablerede sig i Danmark i 2012, hvor vi startede to medarbejdere ved et spisebord. I dag danner kontoret på Adelgade i det centrale København daglig ramme for 30 medarbejdere. PATRIZIA Denmark favner hele værdikæden – fra investering til administration og drift. Det betyder, at vi har brug for mange forskellige kompetencer og profiler. Her kan du møde nogle af medarbejderne fra de forskellige afdelinger.

CharlotteCharlotte Svalgaard

Asset Manager, Residential
Ansat i PATRIZIA Denmark siden juli 2014

Som Asset Manager, Residential har Charlotte Svalgaard ansvaret for salg og udlejning af lejlighederne i PATRIZIA Denmarks boligejendomme rundt omkring i hovedstadsområdet. Hun sørger samtidig for, at ejendommene udvikler sig i tråd med strategien for hver enkelt ejendom.

I hverdagen har Charlotte, der er statsautoriseret ejendomsmægler og valuar, meget kontakt med især de ejendomsmæglere, der står for at udleje og sælge PATRIZIA Denmarks mange lejligheder rundt omkring i byen. Hun deltager i alt fra salgsprospekter til lejekontrakter og prissætningen af lejlighederne.

Hun arbejder tæt sammen med kollegerne i Property Management-afdelingen, der varetager den daglige drift af ejendommene. En afdeling, som Charlotte kender rigtig godt, idet hun startede sin karriere i PATRIZIA Denmark som Property Manager i sommeren 2014. Her var hun med til at bygge afdelingen op. To år senere skiftede Charlotte til sin nuværende stilling, hvor hun trækker på sin store erfaring med private ejendomme og er godt i gang med at udvikle nye kompetencer.

Man kan altid komme med sine meninger. Der er ikke langt til toppen og ledelsen er altid åben over for nye ideer

DSC_6524

Jakob de Linde

Business Analyst, Nordic Region
Ansat i PATRIZIA siden januar 2016

En almindelig arbejdsuge for Business Analyst Jakob de Linde indebærer typisk et par dage på PATRIZIAs hovedkontor i den tyske by Augsburg eller på kontoret i Helsinki, hvor PATRIZIA også investerer i ejendomme. Resten af ugen bruger han på kontoret i Adelgade, hvor han har ansvar for en række interne og eksterne projekter.

Jakob analyserer blandt andet løbende markedet for nye forretningsområder i Norden, som kunne være interessante for PATRIZIA at investere i og har ansvaret for udviklingen af nordiske fonde. Derudover er han med til at udvikle, strømline og optimere interne processer for den nordiske afdeling af PATRIZIA, der blev etableret i 2012 og derfor stadig er i gang med at skabe arbejdsgange. Som Business Analyst har han et tæt samarbejde med kolleger i hele Europa.

Inden Jakob, der har en cand.merc. i finansiering fra Aarhus Universitet, startede i PATRIZIA arbejdede han med corporate finance i en investeringsbank med fokus på ejendomme.

Arbejdskulturen på de nordiske kontorer er meget entreprenant. Vi udvikler os hele tiden ved konstant at kigge fremad og være på forkant med det, der sker i markedet.