Mød vores medarbejdere

PATRIZIA etablerede sig i Danmark i 2012, hvor vi startede to medarbejdere ved et spisebord. I dag danner kontoret på Adelgade i det centrale København daglig ramme for 30 medarbejdere. PATRIZIA Denmark favner hele værdikæden – fra investering til administration og drift. Det betyder, at vi har brug for mange forskellige kompetencer og profiler. Her kan du møde nogle af medarbejderne fra de forskellige afdelinger.

CharlotteCharlotte Svalgaard

Asset Manager, Residential
Ansat i PATRIZIA Denmark siden juli 2014

Som Asset Manager, Residential har Charlotte Svalgaard ansvaret for salg og udlejning af lejlighederne i PATRIZIA Denmarks boligejendomme rundt omkring i hovedstadsområdet. Hun sørger samtidig for, at ejendommene udvikler sig i tråd med strategien for hver enkelt ejendom.

I hverdagen har Charlotte, der er statsautoriseret ejendomsmægler og valuar, meget kontakt med især de ejendomsmæglere, der står for at udleje og sælge PATRIZIA Denmarks mange lejligheder rundt omkring i byen. Hun deltager i alt fra salgsprospekter til lejekontrakter og prissætningen af lejlighederne.

Hun arbejder tæt sammen med kollegerne i Property Management-afdelingen, der varetager den daglige drift af ejendommene. En afdeling, som Charlotte kender rigtig godt, idet hun startede sin karriere i PATRIZIA Denmark som Property Manager i sommeren 2014. Her var hun med til at bygge afdelingen op. To år senere skiftede Charlotte til sin nuværende stilling, hvor hun trækker på sin store erfaring med private ejendomme og er godt i gang med at udvikle nye kompetencer.

Man kan altid komme med sine meninger. Der er ikke langt til toppen og ledelsen er altid åben over for nye ideer

Johanne Stald

Property Manager
Ansat i PATRIZIA Denmark siden december 2013

Ikke to lejere eller ejere er ens, og derfor er der sjældent to ens dage for Johanne Stald, der er Property Manager i PATRIZIA. Hun har ansvar for den daglige drift og administration af en række bolig- og erhvervsejendomme i det centrale København. Det indebærer blandt andet at opkræve husleje, løse eventuelle problemer i ejendommene, lave regnskaber og sørge for, at der afholdes generalforsamlinger i de forskellige ejerforeninger.

Johanne, der tidligere var ejendomsmægler og sagsbehandler i en stor mæglerkæde, startede sin karriere i PATRIZIA i december 2013 som Property Manager Assistant. Lidt usædvanligt fik hun lov til at arbejde med både bolig- og erhvervsejendomme, så hun kunne få indblik i, hvad det vil sige at administrere begge typer ejendomme. Halvandet år senere blev hun forfremmet til Property Manager og arbejder fortsat med både private og erhvervslejere. Hun er blandt andet ansvarlig for boligejendommen Havnehusene på Christianshavn og en erhvervsejendom med både kontorer og butikslokaler på Købmagergade.

I hverdagen arbejder Johanne tæt sammen med de fire øvrige Property Managers og kollegerne i Asset Management, der står for den langsigtede udvikling af ejendommene. Det sikrer, at alle har et overblik over de forskellige ejendomme og dermed kan yde en god service til lejerne.

Ledelsen i PATRIZIA Denmark er meget åben og imødekommende over for ens ønsker. Og der er rigtig meget udvikling og læring.

DSC_6524Jakob de Linde

Business Analyst, Nordic Region
Ansat i PATRIZIA siden januar 2016

En almindelig arbejdsuge for Business Analyst Jakob de Linde indebærer typisk et par dage på PATRIZIAs hovedkontor i den tyske by Augsburg eller på kontoret i Helsinki, hvor PATRIZIA også investerer i ejendomme. Resten af ugen bruger han på kontoret i Adelgade, hvor han har ansvar for en række interne og eksterne projekter.

Jakob analyserer blandt andet løbende markedet for nye forretningsområder i Norden, som kunne være interessante for PATRIZIA at investere i og har ansvaret for udviklingen af nordiske fonde. Derudover er han med til at udvikle, strømline og optimere interne processer for den nordiske afdeling af PATRIZIA, der blev etableret i 2012 og derfor stadig er i gang med at skabe arbejdsgange. Som Business Analyst har han et tæt samarbejde med kolleger i hele Europa.

Inden Jakob, der har en cand.merc. i finansiering fra Aarhus Universitet, startede i PATRIZIA arbejdede han med corporate finance i en investeringsbank med fokus på ejendomme.

Arbejdskulturen på de nordiske kontorer er meget entreprenant. Vi udvikler os hele tiden ved konstant at kigge fremad og være på forkant med det, der sker i markedet.

LouiseLouise Kjær Danielsen

Controller
Ansat i PATRIZIA Denmark siden november 2015

Som Controller spiller Louise Kjær Danielsen sammen med sine kolleger i Finance & Accounting afdelingen en vigtig rolle både når det gælder køb, salg og drift af PATRIZIA Denmarks ejendomme i hovedstadsområdet. Det betyder, at hun arbejder tæt sammen med sine kolleger i virksomhedens tre andre afdelinger: Asset Management, Property Management og Investment Management.

Louise, der har en HD i regnskab, organisation og ledelse er ansvarlig for at lave månedsrapporter, budgetter og årsrapporter for flere af de bolig- og erhvervsejendomme, som PATRIZIA Denmark har investeret i, herunder Teglholm Havnepark. Og når PATRIZIA Denmark laver nye investeringer i ejendomme, assisterer hun for i oprettelsen af bankkonti og bogføringssystemer samt rapportering til porteføljens fund manager, mens hun ved frasalg af ejendomme har ansvar for at klargøre alle regnskabsmæssige dokumenter om ejendommene. Mange af hendes faste opgaver giver også anledning til at arbejde sammen med især eksterne revisorer og advokater.

Desuden bruger Louise sine mange års erfaring inden for ejendomsadministration til løbende at udvikle og optimere igangværende processer i PATRIZIA Denmark. Som nyansat blev hun bedt om at se flere forretningsgange igennem med friske øjne og oplever, at kollegerne er meget åbne for nye ideer.

Der er et godt samarbejde på tværs af afdelingerne, fordi vi er en lille virksomhed, hvor vi er afhængige af hinanden.